Collaborative promotions : optimizing retail supply chains with upstream information sharing / Daniela Wiehenbrauk
(Lecture notes in economics and mathematical systems ; 643)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Berlin : Springer |
出版年 | c2010 |
大きさ | xx, 153 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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経済学部 |
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331.19||L14||643 | 104000396 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12163119 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 149-153) |
著者標目 | *Wiehenbrauk, Daniela |
分 類 | SG:330;510 |
巻冊次 | ISBN:9783642133923 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB03642402 |
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