An investigation of the effects of synchronous computer-mediated communication (CMC) on interlanguage development in beginning learners of German : accuracy, proficiency, and communication strategies / by Claudia R. Kost
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Ann Arbor, Mich. : ProQuest Information and Learning |
出版年 | c2004 |
大きさ | 273 p. : ill. ; 29 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
文化情報学部 |
|
840.7||K9160 | 096703134 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB10347357 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Facsim. reprint of the author's thesis (Ph. D.)--University of Arizona, 2004 Bibliography: p. 266-273 UMI no.: 3131612 |
著者標目 | *Kost, Claudia R. |
件 名 | LCSH:German language -- Study and teaching -- Foreign speakers -- Data processing
全ての件名で検索
LCSH:German language -- Computer-assisted instruction 全ての件名で検索 LCSH:Second language acquisition -- Computer-assisted instruction 全ての件名で検索 LCSH:Interlanguage (Language learning) LCSH:Educational technology |
分 類 | LCC:PF3066 |
NCID | BB01449966 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降