Beating the commodity trap : how to maximize your competitive position and increase your pricing power / Richard A. D'Aveni
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston, Mass. : Harvard Business Press |
出版年 | c2010 |
大きさ | xiv, 194 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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336.1||D9543 | 095001131 |
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書誌ID | BB10338666 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographic references and index |
著者標目 | *D'Aveni, Richard Anthony |
件 名 | LCSH:Commercial products LCSH:Consumption (Economics) LCSH:Strategic planning LCSH:Competition |
分 類 | LCC:HF1040.7 DC22:658.8/02 |
巻冊次 | ISBN:9781422103159 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB00593490 |
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