The creative economy : how people make money from ideas / John Howkins
(Penguin books)
(Penguin business)
データ種別 | 図書 |
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版 | Repr. with updated material |
出版者 | London : Penguin |
出版年 | 2007 |
大きさ | xviii, 269 p. ; 20cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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経済学部 |
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336||H9336 | 094000280 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB10323311 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Originally published: London: Allen Lane, 2001 Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Howkins, John, 1945- |
件 名 | LCSH:Creative ability in business LCSH:Corporate profits |
分 類 | DC21:658.4063 |
巻冊次 | ISBN:9780140287943 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA91252462 |
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