The power of unreasonable people : how social entrepreneurs create markets that change the world / John Elkington, Pamela Hartigan ; [foreword by Klaus Schwab]
(Leadership for the common good)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Boston, Mass. : Harvard Business Press , c2008 |
大きさ | xviii, 242 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ビジネス研究科 |
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335.13||E9349 | 121051701 |
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書誌ID | BB10286922 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Elkington, John, 1949- Hartigan, Pamela Schwab, Klaus |
件 名 | LCSH:Social entrepreneurship LCSH:Social change |
分 類 | LCC:HD60 DC22:361.7068/8 |
巻冊次 | ISBN:9781422104064 ; XISBN:1422104060 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA85517132 |
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