Major themes in English studies
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London ; New York : Routledge |
子書誌情報を非表示
1 | The language of advertising / edited by Guy Cook : set - v. 4. - London : Routledge , 2008 |
2 | . Language and politics / edited by John E. Joseph ; v. 1-2 The language of politics 1,2. - Abingdon, OX : Routledge , 2010 |
3 | . Language and politics / edited by John E. Joseph ; v. 3-4 The politics of language 1,2. - Abingdon, OX : Routledge , 2010 |
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB10266841 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
巻冊次 | ISBN:9780415374392 ; XISBN:0415374391 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA84839508 |
目次・あらすじ
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降