Advertising on trial : consumer activism and corporate public relations in the 1930s / Inger L. Stole
(The history of communication)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Urbana : University of Illinois Press |
出版年 | c2006 |
大きさ | xviii, 290 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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社会学部 B1書庫 | : paper | 674.253||S9308 | 072300678 |
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書誌ID | BB10240875 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes index |
著者標目 | *Stole, Inger L. |
件 名 | LCSH:Advertising -- United States -- History
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LCSH:Corporations -- Public relations -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5813.U6 DC22:659.1/0973/09043 |
巻冊次 | : paper ; ISBN:9780252072994 ; XISBN:0252072995 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA81514201 |
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