Integrated advertising, promotion, and marketing communications / Kenneth E. Clow, Donald Baack
データ種別 | 図書 |
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版 | 3rd ed |
出版者 | Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall |
出版年 | c2007 |
大きさ | xxiii, 515 p. : ill. (some col.) ; 28 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ビジネス研究科 |
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674||C9368 | 071050125 |
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書誌ID | BB10218837 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | "IMC"--Cover Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | *Clow, Kenneth E. Baack, Donald |
件 名 | LCSH:Communication in marketing LCSH:Advertising |
分 類 | LCC:HF5415.123 DC22:659.1 |
巻冊次 | ISBN:0131866222 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA79610949 |
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