The loyalty advantage : essential steps to energize your company, your customers, your brand / Dianne M. Durkin
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York ; Tokyo : AMACOM |
出版年 | c2005 |
大きさ | ix, 229 p. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ビジネス研究科 |
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336.3||D9189 | 071050142 |
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書誌ID | BB10218770 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 201-219) and index HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip055/2004030979.html Information=Table of contents |
著者標目 | *Durkin, Dianne M., 1947- |
件 名 | LCSH:Employee motivation LCSH:Employee loyalty LCSH:Organizational commitment LCSH:Interpersonal communication |
分 類 | LCC:HF5549.5.M63 DC22:658.3/14 |
巻冊次 | ISBN:0814408176 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA73073406 |
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