Raising consumers : children and the American mass market in the early twentieth century / Lisa Jacobson
(Popular cultures, everyday lives)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Columbia University Press |
出版年 | c2004 |
大きさ | xiii, 299 p. : ill., facsims. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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グローバル・スタディーズ研究科(烏丸書庫) | : cloth | 675||J9403 | 047600322 |
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書誌ID | BB10089390 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes index |
著者標目 | *Jacobson, Lisa, 1962- |
件 名 | LCSH:Child consumers -- United States -- History -- 20th century
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LCSH:Market segmentation -- United States -- History -- 20th century 全ての件名で検索 LCSH:Target marketing -- United States -- History -- 20th century 全ての件名で検索 LCSH:Advertising and children -- United States -- History -- 20th century 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.33.U6 DC22:339.4/7/0830973 |
巻冊次 | : cloth ; ISBN:0231113889 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA70391948 |
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