Food nations : selling taste in consumer societies / edited by Warren Belasco and Philip Scranton
(Hagley perspectives on business and culture)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York ; London : Routledge |
出版年 | 2002 |
大きさ | viii, 288 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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アメリカ研究所(烏丸書庫) |
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383.8||B9677 | 047702473 |
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書誌ID | BB10074412 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Belasco, Warren J., 1947- Scranton, Philip |
件 名 | LCSH:Food habits -- Congresses
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LCSH:Food industry and trade -- Social aspects -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:GT2855 .F66 DC21:394.1/2 |
巻冊次 | ISBN:0415930766 RefWorks出力(各巻) : pbk ; ISBN:0415930774 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA56345055 |
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