Brand stretch : why 1 in 2 extensions fail and how to beat the odds : a brandgym workout / by David Taylor
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chichester : Wiley |
出版年 | c2004 |
大きさ | xiii, 162 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ビジネス研究科 | : cloth | 675.1||T9179 | 041051630 |
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書誌ID | BB10068379 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [151]-153) and index |
著者標目 | *Taylor, David |
件 名 | LCSH:Brand name products -- Marketing
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LCSH:Brand name products -- Management 全ての件名で検索 LCSH:Brand name products -- Valuation -- Management 全ての件名で検索 LCSH:Product management |
分 類 | LCC:HD69.B7 DC21:658.827 |
巻冊次 | : cloth ; ISBN:0470862114 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA6657953X |
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