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Marketing the author : authorial personae, narrative selves, and self-fashioning, 1880-1930 / edited by Marysa Demoor

データ種別 図書
出版者 Basingstoke : Palgrave Macmillan
出版年 2004
大きさ xiv, 239 p. : ill. ; 23 cm

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グローバル・コミュニケーション学部
930.27||D9424 047100405


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書誌ID BB10060828
本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目  Demoor, Marysa
件 名 LCSH:English literature -- 20th century -- History and criticism  全ての件名で検索
LCSH:Authors in literature
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LCSH:Point of view (Literature)
LCSH:Persona (Literature)
LCSH:Narration (Rhetoric)
LCSH:Self in literature
分 類 LCC:PR478.A87
DC22:820.9/0091
巻冊次 ISBN:1403933294 RefWorks出力(各巻)
NCID BA67714969
目次・あらすじ

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