Marketing the author : authorial personae, narrative selves, and self-fashioning, 1880-1930 / edited by Marysa Demoor
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Basingstoke : Palgrave Macmillan |
出版年 | 2004 |
大きさ | xiv, 239 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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グローバル・コミュニケーション学部 |
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930.27||D9424 | 047100405 |
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書誌ID | BB10060828 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Demoor, Marysa |
件 名 | LCSH:English literature -- 20th century -- History and criticism
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分 類 | LCC:PR478.A87 DC22:820.9/0091 |
巻冊次 | ISBN:1403933294 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA67714969 |
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