Educating the consumer-citizen : a history of the marriage of schools, advertising, and media / Joel Spring
(Sociocultural, political, and historical studies in education)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates |
出版年 | 2003 |
大きさ | xi, 254 p. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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グローバル地域文化学部(烏丸書庫) | : pbk | 675.2||S9338 | 047100279 |
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書誌ID | BB10054480 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 209-235) and indexes |
著者標目 | *Spring, Joel H. |
件 名 | LCSH:Consumer behavior -- United States -- History
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LCSH:Consumer education -- United States -- History 全ての件名で検索 LCSH:Advertising -- United States -- History 全ての件名で検索 LCSH:Mass media -- United States -- History 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.33.U6 DC21:306.3 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:0805842748 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA67362486 |
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