Social marketing : improving the quality of life / Philip Kotler, Ned Roberto, Nancy Lee
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | Thousand Oaks : Sage Publications |
出版年 | c2002 |
大きさ | xvi, 438 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ビジネス研究科 |
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675||K9508 | 038008954 |
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書誌ID | BB10030088 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- Roberto, Ned Lee, Nancy |
巻冊次 | ISBN:0761924345 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA58457796 |
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