Brand failures : the truth about the 100 biggest branding mistakes of all time / Matt Haig
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Kogan Page |
出版年 | 2003 |
大きさ | viii, 310 p. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ビジネス研究科 |
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675.1||H9413 | 038008707 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB10028441 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 301-302) and index |
著者標目 | *Haig, Matt |
件 名 | LCSH:Brand name products -- Marketing
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LCSH:Brand loyalty LCSH:Brand choice |
分 類 | DC21:658.827 |
巻冊次 | ISBN:0749439270 ; PRICE:£18.99 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA6192845X |
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