Global marketing co-operation and networks / Leo Paul Dana, editor
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : International Business Press |
出版年 | c2000 |
大きさ | xii, 130 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ビジネス研究科 | : hbk | 675||D9392 | 038008531 |
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書誌ID | BB10028336 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | "Global marketing co-operation and networks has been co-published simultaneously as Journal of euromarketing, volume 9, number 2, 2000" Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Dana, Leo Paul |
件 名 | LCSH:Internet marketing LCSH:Export marketing |
分 類 | LCC:HF5415.1265 DC21:658.8/48 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:0789013029 RefWorks出力(各巻) : pbk ; ISBN:0789013037 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA57640072 |
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