Mastering the digital marketplace : practical strategies for competitiveness in the new economy / Douglas F. Aldrich
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Wiley |
出版年 | c1999 |
大きさ | xiv, 321 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ビジネス研究科 |
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673.36||A9190 | 038008577 |
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書誌ID | BB10028120 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Aldrich, Douglas F. |
件 名 | LCSH:Electronic commerce LCSH:Intellectual property LCSH:Internet marketing LCSH:Computer graphics industry -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:675 LCC:HF5548.32 DC21:658.8/00285 |
巻冊次 | ISBN:0471345466 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA45477258 |
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