The new direct marketing : how to implement a profit-driven database marketing strategy / David Shepard Associates, Inc. ; with individual contributions by Rajeev Batra ... [et al.]
データ種別 | 図書 |
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版 | 3rd ed |
出版者 | New York : McGraw Hill |
出版年 | c1999 |
大きさ | xx, 716 p. ; 29 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ビジネス研究科 |
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675||D9113 | 038008644 |
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書誌ID | BB10028087 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes index |
著者標目 | Batra, Rajeev David Shepard Associates |
件 名 | LCSH:Direct marketing -- Data processing
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LCSH:Database marketing LCSH:Database management LCSH:Direct marketing -- Statistical methods 全ての件名で検索 LCSH:Internet marketing |
分 類 | LCC:HF5415.126 DC21:658.8/4 |
巻冊次 | ISBN:0070580561 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA42418536 |
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