Marketing modernism : between the two world wars / Catherine Turner
(Studies in print culture and the history of the book)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Amherst : University of Massachusetts Press |
出版年 | c2003 |
大きさ | xiii, 256 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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アメリカ研究所(烏丸書庫) |
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023.53||T9164 | 037703990 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00580178 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 247-252) and index |
著者標目 | Turner, Catherine, 1968- |
件 名 | LCSH:Literature publishing -- United States -- History -- 20th century
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LCSH:Books and reading -- United States -- History -- 20th century 全ての件名で検索 LCSH:Modernism (Literature) -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Literature, Modern -- Appreciation 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:Z480.L58 DC21:070.5/0973/0904 |
巻冊次 | ISBN:155849376X RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA63482293 |
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