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The consumer trap : big business marketing in American life / Michael Dawson
(The history of communication)

データ種別 図書
出版者 Urbana : University of Illinois Press
出版年 c2003
大きさ x, 203 p. : ill., port. ; 24 cm

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商学部
675||D9414 035000518


アメリカ研究所(烏丸書庫)
675||D9414 047701716


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書誌ID BB00575202
本文言語 英語
内容注記 Thinking the unthinkable
The marketing race
The targeting race
The motivation research race
The product management race
The sales communications race
Macromarketing and public subsidy
The globalization of marketing
The consumer trap
Escaping the consumer trap
一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目  *Dawson, Michael, 1965-
件 名 LCSH:Marketing -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Marketing -- United States -- Costs  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5415.1
DC21:380.1/0973
巻冊次 : cloth ; ISBN:0252028090 RefWorks出力(各巻)
: pbk ; ISBN:0252028090 RefWorks出力(各巻)
NCID BA62500491
目次・あらすじ

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