The consumer trap : big business marketing in American life / Michael Dawson
(The history of communication)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Urbana : University of Illinois Press |
出版年 | c2003 |
大きさ | x, 203 p. : ill., port. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675||D9414 | 035000518 |
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アメリカ研究所(烏丸書庫) |
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675||D9414 | 047701716 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00575202 |
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本文言語 | 英語 |
内容注記 | Thinking the unthinkable The marketing race The targeting race The motivation research race The product management race The sales communications race Macromarketing and public subsidy The globalization of marketing The consumer trap Escaping the consumer trap |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Dawson, Michael, 1965- |
件 名 | LCSH:Marketing -- United States
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分 類 | LCC:HF5415.1 DC21:380.1/0973 |
巻冊次 | : cloth ; ISBN:0252028090 RefWorks出力(各巻) : pbk ; ISBN:0252028090 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA62500491 |
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