Language, literacy, and cognitive development : the development and consequences of symbolic communication / edited by Eric Amsel, James P. Byrnes
(The Jean Piaget Symposium series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates |
出版年 | 2002 |
大きさ | xi, 270 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
グローバル・コミュニケーション学部 |
|
801.04||A9215 | 027101023 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00539255 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | "Originally presented at the 28th Annual Meeting of the Jean Piaget Society held from June 11 to 13 in Chicago"--Pref Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | Scholnick, Ellin Kofsky Amsel, Eric Byrnes, James P. Jean Piaget Society. Symposium (28th : 1998 : Chicago, Ill) |
件 名 | LCSH:Language acquisition LCSH:Communication LCSH:Literacy LCSH:Cognition in children |
分 類 | LCC:P118 DC21:401/.93 |
巻冊次 | ISBN:080583494X RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA55598623 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:8回
※2020年8月16日以降
全貸出数:1回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降