Managing strategic relationships : the key to business success / Leonard Greenhalgh
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Free Press |
出版年 | 2001 |
大きさ | xvi, 313 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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336.1||G9398 | 015000105 |
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商学部 |
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336.1||G9398 | 015001247 |
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書誌ID | BB00513753 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Greenhalgh, Leonard |
件 名 | LCSH:Strategic alliances (Business) LCSH:Business networks LCSH:Decision making LCSH:Success in business |
分 類 | LCC:HD69.S8 DC21:658/.044 |
巻冊次 | ISBN:0684867699 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA51605410 |
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