Advertising and consumer citizenship : gender, images and rights / Anne M. Cronin
(Transformations : thinking through feminism)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Routledge |
出版年 | 2000 |
大きさ | x, 179 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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文学部 英文 |
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674.1||C100 | 002101191 |
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書誌ID | BB00501447 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [167]-174) and index |
著者標目 | *Cronin, Anne M., 1967- |
件 名 | LCSH:Advertising -- Psychological aspects
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LCSH:Consumer behavior LCSH:Sex role in advertising |
分 類 | LCC:HF5822 DC21:659.1/042 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:0415223245 RefWorks出力(各巻) ISBN:0415223237 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA49717386 |
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