The economics of marketing / edited by Martin Carter, Mark Casson and Vivek Suneja
(An Elgar reference collection)
(The international library of critical writings in economics / series editor, Mark Blaug ; 95)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cheltenham ; Northampton, Mass. : E. Elgar |
出版年 | c1998 |
大きさ | xxiv, 735 p. : ill. ; 25 cm |
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00414957 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Carter, Martin, 1951- Casson, Mark, 1945- Suneja, Vivek, 1963- |
件 名 | LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HF5415 DC21:380.1 |
巻冊次 | ISBN:1858987954 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA39487268 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降