Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 8th ed |
出版者 | Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall |
出版年 | c1999 [sic] |
大きさ | 1 v. (various pagings) : col. ill. ; 29 cm + CD-ROM 1 disk (4 3/4 in.) |
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00407101 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes This book published 1998 in real System requirements for accompanying coomputer disc: Windows 95 or NT |
著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- Armstrong, Gary |
件 名 | LCSH:Marketing |
分 類 | NDC9:675 LCC:HF5415 DC20:658.8 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:0139570020 RefWorks出力(各巻) : pbk ; ISBN:0130961906 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA38674689 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降