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Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong

データ種別 図書
8th ed
出版者 Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall
出版年 c1999 [sic]
大きさ 1 v. (various pagings) : col. ill. ; 29 cm + CD-ROM 1 disk (4 3/4 in.)

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商学部
675||K505 995000451


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書誌ID BB00407101
本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references and indexes
This book published 1998 in real
System requirements for accompanying coomputer disc: Windows 95 or NT
著者標目  *Kotler, Philip, 1931-
 Armstrong, Gary
件 名 LCSH:Marketing
分 類 NDC9:675
LCC:HF5415
DC20:658.8
巻冊次 : hbk ; ISBN:0139570020 RefWorks出力(各巻)
: pbk ; ISBN:0130961906 RefWorks出力(各巻)
NCID BA38674689
目次・あらすじ

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