Advertising progress : American business and the rise of consumer marketing / Pamela Walker Laird
(Studies in industry and society)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Baltimore : The Johns Hopkins University Press |
出版年 | 1998 |
大きさ | xiv, 479 p. : ill. (some col.) ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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674.25||L490 | 035000172 |
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アメリカ研究所(烏丸書庫) |
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674.25||L490 | 997700212 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00402563 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [387]-451) and index |
著者標目 | *Laird, Pamela Walker, 1947- |
件 名 | LCSH:Advertising -- United States -- History
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LCSH:Advertising -- Social aspects -- United States -- History 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5813.U6 DC21:659.1/0973 |
巻冊次 | ISBN:0801858410 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA38207650 |
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