Personalities and products : a historical perspective on advertising in America / Edd Applegate
(Contributions to the study of mass media and communications ; no. 53)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Westport, Conn. : Greenwood Press |
出版年 | 1998 |
大きさ | xii, 178 p. ; 22 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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アメリカ研究所(烏丸書庫) |
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674.25||A219 | 987700116 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00378821 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [157]-169) and index |
著者標目 | *Applegate, Edd |
件 名 | LCSH:Advertising -- United States -- History 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5813.U6 DC21:659.1/0973 |
巻冊次 | ISBN:0313303649 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA35469617 |
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