Selling words : free speech in a commercial culture / R. George Wright
(Critical America)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : New York University Press |
出版年 | c1997 |
大きさ | xi, 244 p. : ill. ; 22 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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アメリカ研究所(烏丸書庫) |
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328.1||W560 | 987700926 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00365140 |
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本文言語 | 英語 |
内容注記 | Commercial speech in context Tobacco and patronizing speech The commercial colonization of the internet What are controversial ads for? How do ads describe us? The current status of commercial culture and some political responses |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 209-241) and index |
著者標目 | *Wright, R. George |
件 名 | LCSH:Advertising laws -- United States
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LCSH:Freedom of speech -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Popular culture -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:KF1614.Z9 DC21:342.73/0853 |
巻冊次 | ISBN:0814793150 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA33913374 |
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