The commercialization of American culture : new advertising, control and democracy / by Matthew P. McAllister
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Thousand Oaks : Sage Publications |
出版年 | c1996 |
大きさ | xii, 296 p. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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674.25||M414 | 952025935 |
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商学部 |
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674.25||M414 | 962003334 |
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書誌ID | BB00309873 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 260-274) and index |
著者標目 | *McAllister, Matthew P. |
件 名 | LCSH:Advertising -- Social aspects -- United States
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LCSH:Mass media -- Social aspects -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Advertising -- United States -- History -- 20th century 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:674.25 LCC:HF5813.U6 DC20:659.1/042 |
巻冊次 | ISBN:0803953798 RefWorks出力(各巻) : pbk ; ISBN:0803953801 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA27095726 |
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