Public relations inquiry as rhetorical criticism : case studies of corporate discourse and social influence / edited by William N. Elwood
(Praeger series in political communication)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Westport, Conn. : Praeger |
出版年 | 1995 |
大きさ | xi, 333 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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政策総政 図書 |
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674.25||E687 | 952025764 |
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書誌ID | BB00309486 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [295]-325) and index |
著者標目 | Elwood, William N. |
件 名 | LCSH:Public relations -- United States -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HM263 DC20:659.2 |
巻冊次 | ISBN:0275949710 RefWorks出力(各巻) : pbk ; ISBN:0275951502 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA27036079 |
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