Buying, having, and being : the Washington Post consumer behavior companion / Washington Post Writers Group ; edited by Michael R. Solomon
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | Boston ; Tokyo : Allyn and Bacon |
出版者 | Englewood Cliffs : Prentice Hall |
出版年 | c1994 |
大きさ | xii, 274 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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政策総政 図書 |
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675.2||S413-2A | 942028724 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00285984 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | "Collection of readings from the Washington Post"--P. xi Includes index |
著者標目 | Solomon, Michael R. Washington Post Writers Group |
統一書名標目 | Washington post |
件 名 | LCSH:Consumer behavior -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.33.U6 DC20:658.8/342 |
巻冊次 | ISBN:0205153747 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA24118097 |
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