Audiencemaking : how the media create the audience / editors, James S. Ettema and D. Charles Whitney
(Sage annual reviews of communication research ; v. 22)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Thousand Oaks, CA : Sage Publications |
出版年 | c1994 |
大きさ | 242 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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社会学部 B1書庫 |
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361.45||E334 | 982202099 |
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グローバル地域文化学部(烏丸書庫) |
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361.45||E334 | 962032289 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00281880 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Ettema, James S. Whitney, D. Charles (David Charles), 1946- |
件 名 | LCSH:Mass media -- Audiences
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分 類 | NDC9:361.453 LCC:P96.A83 DC20:302.23 |
巻冊次 | : cl ; ISBN:0803946252 RefWorks出力(各巻) : pb ; ISBN:0803946260 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA23699835 |
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