The economics of product differentiation / edited by Jacques-François Thisse and George Norman
(The international library of critical writings in economics / series editor, Mark Blaug ; 37)
(An Elgar reference collection)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Aldershot, Hants, England ; Brookfield, Vt. : E. Elgar |
出版年 | 1994 |
大きさ | 2 v. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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経済学部 | v. 1 | 331.81||T338||1 | 942009849 |
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経済学部 | v. 2 | 331.81||T338||2 | 942017402 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00276259 |
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本文言語 | 英語 |
著者標目 | Thisse, Jacques François Norman, George, 1946- |
件 名 | LCSH:Product management LCSH:Competition LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HF5415.15 DC20:658.5/7 NDC7:509.6 |
巻冊次 | : set ; ISBN:1852788712 RefWorks出力(各巻) v. 1 RefWorks出力(各巻) v. 2 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA23046183 |
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