Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler
(The Prentice-Hall series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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版 | 8th ed |
出版者 | London : Prentice-Hall International |
出版年 | c1994 |
大きさ | xxix, 801 p. : ill., map ; 26 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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政策総政 図書 |
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675||K502-8A | 942028778 |
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書誌ID | BB00275843 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | "Prentice Hall International editions"--Cover Previous ed.: 1991 Includes indexes |
著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- |
件 名 | LCSH:Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | DC20:658.8 |
巻冊次 | ISBN:0130980056 ; PRICE:£22.95 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA2299351X |
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