The effects of felt involvement on consumers' attention and comprehension processes / by Richard L. Celsi and Jerry Olson
(Report / Marketing Science Institute ; no. 89-111)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute |
出版年 | 1989 |
大きさ | 43 p. : ill. ; 29 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 |
|
675||M117||89-111 | 942001327 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00273750 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | "July 1989" Includes bibliographical references On cover: Research program. Working paper. |
著者標目 | Celsi, Richard L. Olson, Jerry C. (Jerry Corrie), 1944- Marketing Science Institute |
NCID | BA22742178 |
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降