The author, art, and the market : rereading the history of aesthetics / Martha Woodmansee
(The Social foundations of aesthetic forms series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Columbia University Press |
出版年 | c1994 |
大きさ | xv, 200 p., [1] p. of plates : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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グローバル・コミュニケーション学部 |
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701.1||W412 | 932026570 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00265537 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Bibliography: p. [179]-193 Includes index With a foreword by Arthur C. Danto |
著者標目 | *Woodmansee, Martha |
件 名 | LCSH:Aesthetics, Modern -- 18th century
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LCSH:Aesthetics, Comparative LCSH:Popular culture |
分 類 | LCC:BH181 DC20:111/.85 NDC6:702.32 |
巻冊次 | : alk. paper ; ISBN:0231080603 RefWorks出力(各巻) : pbk ; ISBN:0231106017 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA21648243 |
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