Memory in Advertising : the effect of advertising retrieval cues on brand evaluations / Kevin Lane Keller
(Report / Marketing Science Institute ; no. 89-101)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute |
出版年 | 1989 printing |
大きさ | p. 316-333 : ill. ; 29 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675||M117||89-101 | 942001389 |
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書誌ID | BB00238474 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | "Reprinted with permission from the Journal of consumer research, Vol. 14(December, 1987), pp. 316-333." |
著者標目 | Keller, Kevin Lane, 1956- Marketing Science Institute |
NCID | BA20004030 |
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