Channels of desire : mass images and the shaping of American consciousness / Stuart Ewen and Elizabeth Ewen
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | Minneapolis : University of Minnesota Press |
出版年 | 1992 |
大きさ | xxii, 247 p. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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アメリカ研究所(烏丸書庫) |
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674.25||E570-2A | 932010659 |
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書誌ID | BB00221635 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index Previous ed. published by McGraw-Hill, 1982 |
著者標目 | *Ewen, Stuart, 1945- Ewen, Elizabeth |
件 名 | LCSH:Advertising -- Social aspects -- United States -- History
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分 類 | LCC:HF5813.U6 DC20:302.23/0973 |
巻冊次 | : pbk. ; ISBN:0816618909 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA19056682 |
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