Multinational product management : poceedings: American Marketing Association/Marketing Science Institute: research workshop
(Report / Marketing Science Institute ; no. 76-110)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cambridge : Marketing Science Institute |
出版年 | 1976 |
大きさ | 1 v. ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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673.2||M78 | 811130124 |
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書誌ID | BB00204096 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references |
著者標目 | Marketing Science Institute American Marketing Association |
件 名 | LCSH:Product management -- Congresses
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分 類 | LCC:HF5415.15 DC:658.8/4 |
NCID | BA18230059 |
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