American popular music business in the 20th century / Russell Sanjek, David Sanjek
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Oxford University Press |
出版年 | 1991 |
大きさ | xxii, 334 p. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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アメリカ研究所(烏丸書庫) |
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767.8||S542 | 932003769 |
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書誌ID | BB00172616 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 271-311) and index |
著者標目 | *Sanjek, Russell Sanjek, David |
件 名 | LCSH:Popular music -- United States -- History and criticism
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LCSH:Music -- United States -- 20th century -- History and criticism 全ての件名で検索 LCSH:Music trade -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC8:764.7 NDC8:762.53 NDC8:760.69 LCC:ML200 |
巻冊次 | ISBN:0195058283 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA13658842 |
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