Determining the competitive structure of product-markets : practices, issues, and suggestions / Allan D. Shocker, David W. Stewart, and Anthony J. Zahorik
(Report / Marketing Science Institute ; no. 90-115)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute |
出版年 | c1990 |
大きさ | p. 127-159 : ill. ; 28 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675||M117||90-115 | 942001396 |
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書誌ID | BB00167275 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Reprinted with permission from the Journal of Managerial Issues, II,2 (Summer), 127-159 Title from cover |
著者標目 | Shocker, Allan D. Stewart, David W. Zahoric, Anthony J. Marketing Science Institute |
NCID | BA13331376 |
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