Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
(The Prentice-Hall series in marketing / Philip Kotler, series editor)
データ種別 | 図書 |
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版 | 5th ed. |
出版者 | London : Prentice-Hall International |
出版年 | c1991 |
大きさ | xxiii, 711 p. : col. ill. ; 28 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675||K505-5A | 932022108 |
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書誌ID | BB00156724 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Prentice-Hall international editions Includes bibliographies and indexes |
著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- Armstrong, Gary |
分 類 | DC20:658.8 NDC7:675.2 |
巻冊次 | pbk. ; ISBN:0137216890 ; PRICE:£20.95 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA12593016 |
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