The Guilford communication series
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Guilford Press |
子書誌情報を非表示
1 | Persuasive communication / James B. Stiff New York : Guilford Press , c1994 |
2 | Public opinion and the communication of consent / edited by Theodore L. Glasser, Charles T. Salmon ; introduction by Elihu Katz : pbk. - New York : Guilford Press , c1995 |
3 | Communication theory : epistemological foundations / James A. Anderson New York : Guilford Press , c1996 |
4 | Regulating media : the licensing and supervision of broadcasting in six countries / Wolfgang Hoffmann-Riem New York : Guilford Press , c1996 |
5 | Daily news, eternal stories : the mythological role of journalism / Jack Lule : cloth,: pbk. - New York : Guilford Press , c2001 |
6 | The form of news : a history / Kevin G. Barnhurst, John Nerone : pbk. - New York : Guilford Press , c2001 |
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00151575 |
---|---|
本文言語 | und |
NCID | BA12228939 |
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降