Advertising in America : the consumer view / [by] Raymond A. Bauer and Stephen A. Greyser ; in collaboration with Donald L. Kanter and William M. Weilbacher ; with the assistance of Alice E. Courtney and Christopher Gale
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston : Division of Research, Graduate School of Business Administration, Harvard University |
出版年 | 1968 |
大きさ | xxvi, 473 p. ; 21 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675.014||B2 | 710825099 |
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書誌ID | BB00107002 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | "A report and interpretation of the American Association of Advertising Agencies' study on the consumer judgment of advertising." Bibliographical footnotes |
著者標目 | *Bauer, Raymond Augustine, 1916- Greyser, Stephen A. joint author Kanter, Donald L. Weilbacher, William M. American Association of Advertising Agencies Harvard University. Graduate School of Business Administration. Division of Research Courtney, Alice E. Gale, Christopher |
件 名 | LCSH:Advertising -- Psychological aspects
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分 類 | LCC:HF5822 DC:659.1/01/9 |
巻冊次 | : hbk RefWorks出力(各巻) : pbk RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA07738266 |
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