Consumer research and policy series
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London ; New York : Routledge |
大きさ | v. ; cm |
子書誌情報を非表示
1 | Morality and the market : consumer pressure for corporate accountability / N. Craig Smith : hard,: pbk. - London ; New York : Routledge , 1990 |
2 | Managing innovation within networks / Wim G. Biemans London ; New York : Routledge , 1992 |
3 | Consumer behaviour in China : customer satisfaction and cultural values / Oliver H.M. Yau London ; New York : Routledge , 1994 |
4 | Consumer involvement : concepts and research / Pirjo Laarksonen London ; New York : Routledge , 1994 |
5 | Postmodern marketing / Stephen Brown : hbk,: pbk. - London ; New York : Routledge , 1995 |
6 | Consuming people : from political economy to theaters of consumption / A. Fuat Firat and Nikhilesh Dholakia London ; New York : Routledge , 1998 |
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00106874 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
別書名 | 表紙タイトル:Consumer research and policy |
NCID | BA07728557 |
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降