Retail and marketing channels : economic and marketing perspectives on producer-distributor relationships / edited by Luca Pellegrini and Srinivas K. Reddy
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London ; New York : Routledge |
出版年 | 1989 |
大きさ | xviii, 326 p. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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673.2||R47 | 892014275 |
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書誌ID | BB00106257 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Selected papers from the Fourth International Conference on Distribution, held at Luigi Bocconi University, Milan, July 3-4, 1987, organized by the Centro di studi sul commercio and the Dept. of Marketing of New York University |
著者標目 | Pellegrini, Luca Reddy, Srinivas K. International Conference on Distribution (4th : 1987 : Milan, Italy) Università commerciale Luigi Bocconi. Centro di studi sul commercio New York University. Dept. of Marketing |
件 名 | LCSH:Marketing channels -- Congresses
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分 類 | LCC:HF5415.129 DC19:658.8/4 |
巻冊次 | ISBN:0415032180 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA07686752 |
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