A cognitive psychology of mass communication / Richard Jackson Harris
(Communication textbook series ; . Mass communication)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Hillsdale, NJ : L. Erlbaum Associates |
出版年 | 1989 |
大きさ | ix, 287 p. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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社会学部 B1書庫 |
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361.54||H29 | 902001059 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00105289 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Bibliography: p. 247-271 Includes indexes |
著者標目 | *Harris, Richard Jackson |
件 名 | LCSH:Mass media -- Psychological aspects
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MESH:Cognition MESH:Communication MESH:Mass Media |
分 類 | LCC:P96.P75 DC20:302.23 |
巻冊次 | ISBN:0805800948 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA07614365 |
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