Communication and control processes in the delivery of service quality / by Valarie A. Zeithaml, Leonard L. Berry and A. Parasuraman
(Report / Marketing Science Institute ; no. 87-100)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute |
出版年 | c1987 |
大きさ | v, 31 p. : ill. ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 |
|
675||M117||87-100 | 942001337 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00104596 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references On cover: Research program. Working paper "June 1987" |
著者標目 | *Zeithaml, Valarie A. Berry, Leonard L., 1942- Parasuraman, A. Marketing Science Institute |
NCID | BA07571932 |
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降