The consumption of household durables : a behavioral review / by Peter R. Dickson and William L. Wilkie
(Report / Marketing Science Institute ; no. 78-117)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cambridge, Mass. (14 Story St., Cambridge 02138) : Marketing Science Institute |
出版年 | 1978 |
大きさ | x, 163 p. : ill. ; 28 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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673.2||D25 | 811130170 |
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書誌ID | BB00103474 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Preparation of this monograph was supportted by National Science Foundation Grant APR 76-00638 Bibliography: p. 153-162 |
著者標目 | *Dickson, Peter R. Wilkie, William L. Marketing Science Institute |
件 名 | LCSH:Durable goods, Consumer -- United States
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分 類 | LCC:HC110.C6 DC19:339.4/7/0973 |
NCID | BA07499788 |
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